۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۰۱

معاون وزیر کشور عراق خبر داد؛

آمادگی پایانه‌های مرزی عراق برای استقبال از زوار حسینی

آمادگی پایانه‌های مرزی عراق برای استقبال از زوار حسینی

دشت آزادگان- معاون وزیر کشور عراق گفت: پایانه‌های مرزی کشور عراق برای برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی و استقبال از زائران به‌روزرسانی و آماده‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر لواء ریاض الخیگانی ظهر امروز یکشنبه در نشست با مقامات ایران و عراق به منظور هماهنگی‌های مراسم اربعین حسینی که در مرز شیب عراق (مجاورت مرز چذابه) برگزار شد، تاکید کرد: پایانه‌های مرزی کشور عراق برای برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی و استقبال از زائران به‌روزرسانی و آماده‌سازی شده است.

معاون وزیر کشور عراق اضافه کرد: تلاش می‌شود با همکاری و تعامل بین دولت‌های ایران و عراق، مشکلات احتمالی در برگزاری این مراسم معنوی را رفع کرد.

وی ضمن ابراز آمادگی کشور عراق برای میزبانی از زائران حسینی گفت: مشکلات زیرساختی که در عراق برای برگزاری این مراسم وجود دارد توسط مسؤولان محلی رفع خواهد شد.

الخیگانی ادامه داد: همچون سال گذشته لازم است که کارگروه ویژه‌ای برای هماهنگی هر چه بیشتر عراق و ایران در برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی تشکیل شود.

معاون وزیر کشور عراق ادامه داد: روادیدهای اربعینی که ایران برای زائران صادر می‌کند همچون سال‌های گذشته از سوی کشور عراق قابل قبول است.

کد خبر 6131305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha